اصغر جبارزارده رئیس اداره بهره وری گروه خودروسازی سایپا: مالیبل سایپا به عنوان شرکت برتر بهره وری سال 99 در گروه سایپا معرفی شد
04 خرداد 1400

اصغر جبارزارده رئیس اداره بهره وری گروه خودروسازی سایپا: مالیبل سایپا به عنوان شرکت برتر بهره وری سال 99 در گروه سایپا معرفی شد

اصغر جبارزارده رئیس اداره بهره وری گروه خودروسازی سایپا گفت: شرکت مالیبل سایپا در طرح جهش تولید با رویکرد بهره وری در سال 99 به عنوان شرکت برتر معرفی شد.

رئیس اداره بهره وری گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه در سال گذشته طرح جهش تولید با رویکرد بهره وری در سطح گروه خودروسازی سایپا اجرا گردید اظهار داشت: شرکت مالیبل سایپا موفق شد در این طرح به عنوان شرکت برتر گروه سایپا برگزیده شود.

اصغر جبارزارده رئیس اداره بهره وری گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه اقدامات مالیبل سایپا در حوزه بهره وری در سطح این گروه خودروسازی پیشرو بوده است گفت: قبل از اینکه گروه خودروسازی سایپا به طور رسمی اقدام به استقرار چرخه بهره وری در شرکت های گروه نماید، مالیبل به صورت خودجوش اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داده بود.

وی با اشاره به اینکه موضوع استقرار چرخه بهره وری برای مدیریت و کارکنان مالیبل سایپا از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: ادبیات بهره وری در مالیبل سایپا نسبت به سایر شرکت ها در سطح قابل قبولی نهادینه شده است.

رئیس اداره بهره وری گروه خودروسازی سایپا افزود: مهم ترین موضوع برای نهادینه کردن بهره وری فرهنگ سازی می باشد که مالیبل سایپا اقدامات ارزنده ای در این زمینه انجام داده است و نقش مدیریت ارشد و هیئت مدیره مالیبل در این حوزه بسیار تاثیرگذار بوده است.

اصغر جبارزارده با بیان اینکه مهم ترین اصل در توسعه بهره وری تعهد مدیریت ارشد است سازمان است گفت: تعهد، خواست و پیگیری مدیریت ارشد برای تحقق استقرار چرخه بهره وری بسیار مهم است. چراکه در صورت تحقق آن، الزامات بهره وری به صورت آبشاری به تمامی بخش های سازمان منتقل می شود.

وی مشارکت کارکنان را از دیگر موارد تحقق چرخه بهره وری عنوان کرد و اظهار داشت: پس از تعهد مدیریت ارشد، مشارکت و همکاری کارکنان برای استقرار چرخه بهره وری از الزامات مهم در این حوزه است.

رئیس اداره بهره وری گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه سه محور تعهد مدیریت، فرهنگ سازی و مشارکت و تسهیم دستاوردها باعث موفقیت در استقرار چرخه بهره وری می شود تاکید کرد: این سه موضوع به خوبی در شرکت مالیبل سایپا دیده می شود.

وی ادامه داد: اگر پروژه ای در حوزه بهره وری عایدی برای سازمان داشته و تائیدیه حوزه های مالی را گرفته است باید از این عایدی سهمی نیز به مشارکت کنندگان اهدا گردد چراکه این موضوع باعث ایجاد انگیزه و توسعه بهره وری در تمامی سطوحی سازمانی می گردد.

اصغر جبارزارده با بیان اینکه بهبود را پایانی نیست گفت: همواره فرصت برای بهتر شدن وجود دارد که این مهم نیازمند یکپارچگی و فرهنگ سازی در سطوح مختلف سازمانی است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت ارشد و اعضای هیئت مدیره مالیبل سایپا برای تعهد و تلاش در جهت استقرار چرخه بهره وری در این شرکت گفت: شرکت مالیبل سایپا از پیشتازان عرصه بهره وری در گروه سایپا است و امیدواریم که در آینده نیز روند افزایشی استقرار و توسعه چرخه بهره وری در این شرکت مانند همیشه وجود داشته باشد.

Top