داود حسین زاده در مراسم تقدیر از فرزندان مالیبلی: موفقیت یک سازمان در توجه به نیازهای کارکنان است
10 آبان 1399

داود حسین زاده در مراسم تقدیر از فرزندان مالیبلی: موفقیت یک سازمان در توجه به نیازهای کارکنان است

مراسمی با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد سازمان و خانواده مهران حسین­ پور از پرسنل واحد فنی شرکت مالیبل سایپا در سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید.

در این مراسم از فاطمه حسین­ پور، نه ساله و علی اصغر حسین ­پور، پنج ساله که در حضور مدیران شرکت مالیبل سایپا شعرهای منتخب خود را بازخوانی نمودند، تقدیر به­ عمل آمد.

داود حسین­ زاده فضل مدیرعامل مالیبل ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین فرزندانی در مجموعه مالیبل اظهار داشت: دوران کودکی شرایط خاصی دارد که می­ بایست به همه نیازهای کودکان در این دوران توجه کامل شده و مراقبت نمود که تربیت تک­ بعدی نبوده و همه نیازها و اقتضائات کودکان دیده شود.

وی افزود: بار سنگین تربیت فرزندان عزیز همکاران ما بر دوش مادر خانواده می ­باشد چرا که پدر خانواده بیشتر وقت خود را با توجه به شرایط سخت کاری در مالیبل می­گذراند.

مدیرعامل مالیبل سایپا موفقیت یک مجموعه را توجه به پرسنل عنوان نمود و افزود: اگر سازمانی در کنار کار جاری خود به نیازهای پرسنل و خانواده ­های آنان توجه داشته باشد، مجموعه موفقی خواهد داشت.

داود حسین ­زاده در پایان گفت: در مالیبل سایپا بعد از توجه به کارکنان که سرمایه ­های انسانی شرکت می ­باشند، توجه اصلی به خانواده ­ها و نیازهای اساسی آنان می­باشد که این مهم در دستور کار مالیبل قرار دارد که اقدامات مختلفی در این خصوص انجام گردیده و برنامه هایی نیز در دست اقدام قرار دارد.

حامد حریرفروش رئیس حوزه مدیریت و ارتباطات در ابتدای این مراسم نیز ضمن خیرمقدم و تبریک به خانواده حسین­ پور، فرزندان ایشان را نماینده سایر فرزندان مالیبل در این مراسم معرفی نمود و گفت: به دلیل شرایط شیوع کرونا این مراسم بدون حضور سایر شرکت­ کنندگان در مسابقات پیشین برگزار گردید که قطعاً در شرایط عادی از سایر فرزندان مالیبلی نیز دعوت به عمل می­ آمد.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه های فرهنگی تلاش می شود به خانواده های پرسنل نیز توجه شود گفت: طبق دستور مدیرعامل محترم در خصوص ایجاد ارتباط دوسویه با پرسنل برخی از برنامه های فرهنگی با محوریت فرزندان همکاران به عنوان سفیران امید مالیبل و آینده سازان کشور طرح ریزی و اجرا می گردد.

در پایان این مراسم به فاطمه و علی اصغر حسین پور هدایایی اهدا شد.

گفتنی است پیش از این به سایر فرزندان همکاران شرکت کننده در این مسابقات هدایایی اهدا گردیده بود.

Top