داود حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا؛ آتش نشانان گروه سایپا مصداق پشتیبانی از تولید هستند
28 تیر 1400

داود حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا؛ آتش نشانان گروه سایپا مصداق پشتیبانی از تولید هستند

با توجه به اجتناب ناپذیر بودن وقوع حوادث در عرصه‌ی صنایع، همایش ادارات آتش نشانی گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیران و مدیرعامل شرکت مالیبل و روسای آتش نشانی شرکت های گروه سایپا برگزار گردید. این همایش با مانور عملیاتی و با هدف آشنایی تجهیزات و مواد اطفاء حریق با دانش روز همچنین اعلام آمادگی کادر متخصص آتش نشانی همراه بود.

داود حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا ضمن خیر مقدم و قدردانی از مدعوین این همایش را اتفاقی نیکو قلم داد کرد و اظهار داشت: حضور ایستگاه های آتش نشانی در اماکن تولیدی به دلیل حضور جمعیت در یک مکان و زمان مشخص همچنین در ارتباط بودن با مواد محترقه، ابزار آلات و تجهیزات سنگین امر ضروری است.

وی افزود: شرکت مالیبل نیز از این مقوله مستثنا نبوده و با توجه به صنعت ریخته گری و حادثه خیز بودن آن کادر مجرب آتش نشانی به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش می باشند.

وی با اشاره به آتش سوزی های اخیر در حوزه تولید اظهار داشت: در چنین شرایطی که دشمن به شکل دیگری صنعت را نشانه رفته آمادگی در پرسنل آتش نشانی و تجهیزات آن، یکی از ارکان اصلی محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت مالیبل سایپا آتش نشان های کشور مخصوصا فعالان در حوزه ی صنعت را به رزمندگان سالهای دفاع مقدس تشبیه کرد که با ازخودگذشتگی و فروتنی جان بر کف گرفته و فداکارانه برای جان هم نوعانشان در تلاش هستند.

داود حسین زاده افزود: در سال گذشته با توکل بر خداوند متعال و ایمان به متخصصین توانستیم به رسالت خود در امر تولید دست یابیم و اکنون نیز با پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در تولید و با الویت قراردادن آموزش و آمادگی مردم در قبال حفظ سلامت و ایمنی  قدمی مهم راستا در حمایت و مانع زدایی از تولید برخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت مالیبل سایپا در پایان انجام مانورهای آمادگی برای ایمنی را مانعی در برابر بروز تجربه های ناخوشایند عنوان کرد و گفت: با انجام مانورهای عملیاتی از این دست حس همدلی و همکاری همچنین آگاه سازی و یادآوری اهمیت دانش ایمنی را در میان پرسنل افزایش می دهیم.

Top