داود حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا: ظرفیت های خوب صنعت هوایی و خودروسازی گره تحریم ها را بازخواهد کرد
12 آذر 1399

داود حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا: ظرفیت های خوب صنعت هوایی و خودروسازی گره تحریم ها را بازخواهد کرد

داود حسین ­زاده فضل مدیرعامل مالیبل سایپا در دیدار با کارشناسان فنی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ­ای دکتر محسن فخری ‌زاده و گرامی­داشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی اظهار داشت: امنیت امروزمان را مدیون پروازهای شهدای نیروی هوایی بر فراز آسمان هستیم.

وی با بیان اینکه مجموعه مالیبل حکم جعبه سیاه گروه خودروسازی سایپا را دارد گفت: مالیبل سایپا خط مقدم تولید سایپاست و به تعداد هر بلوک سیلندری که در این مجموعه تولید می­شود خودرو تحویل مردم می­شود.

حسین ­زاده با اشاره به سخنرانی­ اخیر مقام معظم رهبری درباره افزایش تولید خودرو با تکیه بر توان داخلی تصریح کرد: خودرو به معیشت مردم گره خورده و نیاز کشور در حال حاضر تولید 1/5 میلیون خودرو در سال است.

وی افزود: این ظرفیت در دو شرکت خودروساز، سایپا و ایران خودرو وجود دارد اما لازم است که زیرساخت­های موجود تقویت شود.

مدیرعامل مالیبل سایپا با بیان زمینه ­های همکاری بین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: توانمندی­های نیروی هوایی برای همکاری با این مجموعه قابل توجه است و ما امیدواریم که هر دو مجموعه بتوانند برای اعتلای صنعت کشور همکاری موثر و مفیدی داشته باشند.

در ادامه یکی از فرماندهان حاضر در این نشست با ابراز خرسندی از شرایط موجود برای همکاری بین دو مجموعه بیان داشت: نیروی هوایی با تمام توان خود و با کمال میل در این جا حضور دارد و از اینکه در شرایط تحریم به کمک صنایع خودروسازی آمده، مفتخر است.

وی افزود: ما در این همکاری بدنبال سودآوری و فعالیت اقتصادی با خودروساز نیستیم و در راستای تحقق جهش تولید و با انگیزه کمک به صنعت برای خودکفایی ایران اسلامی در این مجموعه حضور پیدا کرده ­ایم.

Top