در بازدید اعضای هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا از مالیبل مطرح شد: جهش تولید در شرایط تحریم با ارتقاء کیفیت محصولات محقق می شود
10 آبان 1399

در بازدید اعضای هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا از مالیبل مطرح شد: جهش تولید در شرایط تحریم با ارتقاء کیفیت محصولات محقق می شود

🔸مهندس شیخ زاده و مهندس رستگار اعضای هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا ضمن حضور در شرکت مالیبل سایپا از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.

🔸در این بازدید که مهندس شهریاری مدیرعامل مگاموتور و  مهندس حسین زاده مدیرعامل مالیبل و جمعی از مدیران این دو شرکت حضور داشتند، اعضای هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا از خطوط تولید آلومینیوم، تولید چدن، خط ماهیچه گیری، سنگ زنی، ماشینکاری و سایر خطوط مالیبل سایپا بازدید و در جریان روند چگونگی فعالیت های این شرکت قرار گرفتند.

🔸مهندس شیخ زاده عضو هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا در جمع مدیران مالیبل و مگاموتور ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان کارکنان مالیبل سایپا گفت: مالیبل در خط مقدم تولید گروه سایپا قرار دارد و کار سخت و طاقت فرسای ریخته گری کارکنان این شرکت تحسین برانگیز است.

🔸وی با بیان اینکه باید از توانایی و دانش تخصصی مالیبل به خوبی استفاده شود اظهار داشت: طرح جامع افزایش ظرفیت در حوزه تولید قطعات چدنی و آلومینیمی در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با بررسی های کارشناسی اجرایی شود.

🔸عضو هیئت مدیره گروه سایپا با اشاره به شرایط سخت تحریم و فشار بر خودروسازی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز بر پیگیری موضوع داخلی سازی با رعایت استانداردهای روز دنیا تاکید و تصریح کرد:  افزایش کیفیت قطعات تولیدی و مدیریت بر ضایعات و استاندارد سازی تولید با بهره گیری از روش های فنی و مهندسی روز باید در دستور کار قطعه سازان گروه سایپا باشد.

🔸وی در پایان بر توجه به نیروی انسانی و بهبود فضاهای تولیدی از لحاظ ارگونومی، غبارگیرها و کاهش آلودگی های رایج در صنعت ریخته گری که شرایط ویژه این صنعت است تاکید و ابراز امیدواری کرد شرکت مالیبل در راستای عمل به وظایف خود همچون گذشته موفق عمل کند.

🔸مهندس رستگار عضو هیئت مدیره گروه سایپا نیز در این جلسه با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم و صنعت کشور اظهار داشت: در گروه خودروسازی سایپا همه توان و همت خود را برای مقابله در جنگ تحمیلی اقتصادی به کار گرفته و از تمامی ظرفیت های موجود استفاده می نماییم.

🔸وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد تحریم مانع تولید شود تصریح کرد: مشکلات گمرکی و ترخیص کالا به صورت یکپارچه در حال رفع بوده و مسائل ارزی نیز با توجه به شرایط موجود برای مرتفع شدن در دست بررسی است.

🔸عضو هیئت مدیره گروه سایپا با اشاره به شرایط ویژه صنعت ریخته گری و اقدامات مالیبل در تولید قطعات چدنی و آلومینیومی گفت: باید در تامین مواد اولیه که تاثیر مستقیمی بر کیفیت تولید قطعه دارد دقت شود و از ظرفیت های داخلی که شرایط رقابت کیفی با کالای بین المللی برای این منظور استفاده گردد.

🔸وی در پایان اهمیت داخلی سازی مواداولیه صنعت خودرو را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: برای تامین مواد اولیه لازم از طرق مختلف بازرگانی اقدام می شود که باید از تولیدات داخلی نیز در این زمینه استفاده گردد

 

Top