دکتر حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا در جلسه برنامه ریزی تولید: در شرایط تحریم باید از زمان بهره لازم را ببریم
10 آبان 1399

دکتر حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا در جلسه برنامه ریزی تولید: در شرایط تحریم باید از زمان بهره لازم را ببریم

دکتر داود حسين زاده مديرعامل ماليبل سايپا در جسله برنامه ريزي توليد که به صورت هفتگي در اين شرکت برگزار مي گردد گفت: در شرايط کنوني اقتصادي که تحريم ها باعث شده فرآيند توليد با سختي‌هايي روبرو شود بايد شاهد همدلي و همراهي واحدهاي مختلف باشيم.

دکتر حسين زاده با بيان اينکه همه در يک کشتي بوده و يد واحده توليد هستيم تاکيد کرد: بايد از اقدامات جزيره اي خودداري کرده و نگاه کلان به شرکت داشته باشيم.

وي با اشاره به اينکه در شرايط تحريم بايد از همه فرصت ها و ظرفيت هاي موجود استفاده کرد و از زمان بهره لازم را برد اظهار داشت: بايد فرآيندها را با رعايت اصول کوتاه کرده و مراقب باشيم در امور جاري روزمره زمان را از دست ندهيم.

مديرعامل ماليبل سايپا افزود: ضروري است تعهد و درک حساسيت شرايط کنوني در تمامي سطوح سازماني تبيين گردد تا همگي نسبت به شرايطي که در آن قرار داريم آگــاه شويم.

وي با بيان اينکه شرکت ماليبل سايپا با بهره‌گيري از دانش و تجربه رتبه برتر را در سطح کشور دارد تصريح کرد: صادرات محصول به کشورهاي اروپايي که با طراحي و توليد در ماليبل در حال انجام است نشان‌دهنده وجود پتانسيل و ظرفيت‌هاي خوبي است که در اين شرکت وجود دارد.

دکتر داود حسين‌زاده ادامه داد: اين تجربه و توانايي‌هاي فني و تخصصي بايد با عملکرد واحدهاي مختلف همخواني داشته باشد تا بتوانيم شرايط سخت موجود را سپري نماييم.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد ماليبل با تکيه بر توانايي‌ها و پتانسيل‌هاي موجود خود اين شرايط را نيز پشت سر گذاشته و تجربه‌اي ديگر به تجربيات مفيد خود بيفزايد.

 

Top