دکتر حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا: لازمه تحقق نظام آراستگی، دغدغه و آگاهی کارکنان است
12 آذر 1399

دکتر حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا: لازمه تحقق نظام آراستگی، دغدغه و آگاهی کارکنان است

دکتر داود حسين زاده مديرعامل ماليبل سايپا در جلسه کمیته اجرایی نظام آراستگی این شرکت  گفت: رکورد تولید و ادامه روند تولید در شرايط کنوني سخت اقتصادي که تحريم ها فرآيند توليد را با سختي ‌هايي روبرو نموده، با همدلی و همراهی همه کارکنان در تمام سطوح سازمانی، تحقق پیدا کرده است.

مدیرعامل مالیبل سایپا با بیان اینکه روح انسان­ ها خدایی و از منشاء باری­ تعالی است، گفت: خداوند زیباست و زیبائی را دوست دارد، در نتیجه روح انسان نیز که از روح خداوند سرچشمه گرفته، گرایش به زیبائی داشته و دوست دارد در محیط زیبا زندگی و فعالیت نماید.

وی افزود: نظام آراستگی در شرکت مهم است و همه همکاران باید با دغدغه و آگاهی نسبت به تحقق آن توجه لازم را داشته باشند.

حسین ­زاده افزایش بهره­ وری و راندمان تولید را متاثر از رعایت دقیق نظام آراستگی عنوان کرد و گفت: هر شخصی در محیط کار مسئول است که موارد نظام آراستگی را رعایت کند. چرا که اگر همگان نسبت به اجرای این اصول اهتمام داشته باشند تاثیر آن را در تمامی مجموعه خواهیم دید.

وی افزود: رعایت نظام آراستگی یک حرکت دوطرفه است. از سویی خود افراد و تک تک همکاران باید نسبت به اجرای آن جدیت داشته باشند و از طرف دیگر یک حرکت و عزم جمعی برای آن لازم است.

مدیرعامل مالیبل سایپا با تاکید بر مدیریت دیداری و تاثیر آن بر روحیه و عملکرد پرسنل خاطرنشان کرد: اگر در محیط شرکت از المان­ های مناسب استفاده می­شود می­تواند در میزان بهره­ وری نیز تاثیر مستقیم داشته باشد.

حسین ­زاده با توجه به ماهیت نوع فعالیت و فضای خشن حاکم بر تولید مالیبل گفت: باید فضا را برای همکاران که ساعات زیادی را در شرکت می­ گذرانند، نرم و مناسب کرد.

وی افزود: یکی از راه­ های تلطیف محیط کار رعایت اصول نظام آراستگی در سالن­ها و خطوط تولیدی است.

مدیرعامل مالیبل سایپا در تکمیل سخنان خود به اهمیت زیباسازی محیط اشاره کرد و گفت: هم­چنین باید فضای سبز در شرکت گسترش یابد تا همکاران بتوانند از آن بهره کافی را ببرند.

 

Top