محسن صديف مدير توليد ماليبل سايپا خبر داد؛ رکوردشکني هاي پي درپي در خطوط توليد ماليبل
12 آذر 1399

محسن صديف مدير توليد ماليبل سايپا خبر داد؛ رکوردشکني هاي پي درپي در خطوط توليد ماليبل

محسن صديف مدير توليد شرکت ماليبل سايپا از ثبت رکوردهاي جديد در شرکت ماليبل سايپا خبر داد.

محسن صديف ضمن اعلام ثبت رکوردهاي جديد در خطوط توليد چدن گفت: با تلاش پرسنل زحمتکش واحدهاي توليد چدن و واحدهاي پشتيباني در روزهاي اخير شاهد رکوردشکني ‌هاي پي ‌درپي در اين واحد بوده‌ ايم.

وي با اعلام بي ‌سابقه بودن رکورد توليد ذوب افزود: توليد ذوب تنها در يک روز، تناژ توليد 352 را رقم زد که آمار خيره‌ کننده‌ اي است.

محسن صديف ضمن اعلام استمرار رکورد در خطوط BMD اظهار داشت: در خط BMD2 شاهد توليد 1102 قطعه بلوک سيلندر تيبا در يک شيفت بوده‌ ايم و در خط BMD2 براي توليد فلايويل تيبا در يک شيفت از 4550 عدد در يک روز در آبان‌ماه، به 4765 عدد فلايويل پرايد در آذر ماه رسيديم.

وي افزود: اول آذرماه در خط BMD1 تعداد 1122 قطعه بلوک سيلندر تيبا در يک شيفت کاري توليد گرديد که اين عدد رکوردشکني و موفقيت ديگري در تاريخ ماليبل بوده که به ثبت رسيده است.

مدير توليد چدن با آرزوي موفقيت‌هاي بيشتر و روزهاي بهتر براي ماليبل اظهار داشت: تمام اين موفقيت‌ها در شرايط سخت اقتصادي و مشکلات فراوان پيش‌رو حاصل شده که اين ارزش کار تلاشگران عرصه توليد ماليبل را در سال جهش توليد، دوچندان مي‌ کند.

بامداد مرواري رئيس خط BMD2 و مدار ماسه وجود همبستگي بين کليه واحدهاي توليد و پشتيباني را لازمه کار عنوان نمود و گفت: با انجام کار تيمي، همکاري و هم‌ياري ساير واحدهاي توليدي و واحدهاي پشتياني توانستيم در توليد اين خط رکورد بزنيم.

وي رکورد توليد را بيشتر از اهداف برنامه ريزي شده اين خط اعلام و افزود: در توليد قطعه فلايويل تيبا و فلايويل پرايد دو رکورد پياپي را توانستيم ثبت کنيم.

مرواري ضمن قدرداني از تلاش پرسنل اين واحد افزود: اين اتفاق در تاريخ شرکت ماليبل بي ‌سابقه بوده است.

رئيس خط BMD2 اين واحد را مجهز به يک ماشين قالبگيري اتوماتيک با طول 70 متر عنوان نمود و گفت: اين خط توانايي توليد 38 نوع قطعه اعم از قطعات سنگين صادراتي، قطعات نشکن شامل ميل‌ لنگ پرايد و نيسان و گاورنر، و انواع قطعات گروه خودروسازي سايپا را در دستور کار دارد.

وي افزود: در خط BMD2 در روزهاي اخير نيز در يک روز به تعداد 7350 قطعه ميل ‌لنگ توليد داشته است.

بامداد مرواري رئيس خط BMD2 در راستاي تحقق شعار جهش توليد بيان داشت: اين واحد در دو حوزه اقدامات خود را برنامه‌ ريزي نموده که يکي در حوزه افزايش توليدات و ديگري در راستاي کاهش هزينه‌ هاي اين واحد است.

وي در توضيح چگونگي انجام اين برنامه‌ ها بيان داشت: اين خط در صدد توليد بلوک سيلندر بوده و جهت توانايي توليد انبوه، طول خط را در قسمت ماهيچه‌ گذاري کوتاه نموده‌ ايم و همچنين با ايجاد تغييراتي در خط، توانسته ‌ايم ضايعات را کاهش دهيم.

مرواري در پايان با اشاره تحريم‌هاي ظالمانه عليه کشور که موجب بروز مشکلاتي در حوزه توليد و تامين مواد اوليه شده است تصريح کرد: يکي از مشکلاتي که تحريم‌ ها براي ما به‌وجود آورد در خصوص قطعات يدکي وارداتي بود که توانستيم 90 درصد آن را با کيفيت خوبي بومي ‌سازي نموده و از داخل کشور تامين نماييم که استمرار اين روند باعث ارتقاي توليدات داخلي مي‌گردد.

Top