مدیرعامل جدید مالیبل سایپا معرفی شد
18 اردیبهشت 1401

 مدیرعامل جدید مالیبل سایپا معرفی شد

آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید مالیبل سایپا در سالن جلسات مگاموتور و با حضور مدیران ارشد گروه سایپا، مگاموتور و مالیبل سایپا برگزار گردید.

در این جلسه از تلاش های داود حسین زاده تقدیر و شهرام مسلم پور به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

معصوم نجفیان عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل در امور شرکت های گروه خودروسازی سایپا در این‌جلسه با بیان‌ اینکه مالیبل یکی از شرکت های مهم و استراتژیک گروه سایپا است گفت: اتفاقات خوبی در سال های گذشته در مالیبل رخ داده که مدیریت جدید تلاش کند همین مسیر را با قدرت به پیش ببرد.

وی با اشاره به سیاست های گروه خودروسازی سایپا در خصوص افزایش تیراژ تولید اظهار داشت: توجه به امر تولید باید سرلوحه اقدامات و فعالیت های شرکت های گروه سایپا باشد.

عضو هیئت مدیره گروه سایپا کاهش هزینه های تولید را از دیگر محورهای تحقق برنامه های تولیدی گروه دانست و تاکید کرد: مدیریت ارشد گروه سایپا بر تولید اقتصادی توجه دارد که امری بسیار‌ مهم و ضروری است.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش ها و مجاهدت های داود حسین زاده مدیرعامل سابق مالیبل سایپا برای شهرام مسلم پور مدیرعامل جدید این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

کیومرث مبلغ ناصری مدیرعامل مگاموتور با بیان اینکه اقدامات خوب مالببل در سال های گذشته بر کسی پوشیده نیست گفت: تلاش های آقای حسین زاده که با کار جهادی و شبانه روزی چرخه تولید را فعال نگه داشتند جای تشکر و قدردانی دارد.

وی پشت کار و تلاش های کارکنان مالیبل و مدیریت این شرکت را ستودنی عنوان و تصریح کرد: کارکنان مالیبل نماز عید فطر را در شرکت خواندند و سپس به خط تولید رفتند که بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل مگاموتور ادامه داد: مالیبل نقطه آغازین چرخه تولید گروه سایپا است و مجموعه ای بسیار مهم و توانمند به شمار می آید.

وی در پایان برای مدیرعامل جدید مالیبل آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه داود حسین زاده مدیرعامل سابق مالیبل سایپا همدلی و همراهی کارکنان را از ویژگی های این شرکت برشمرد و اظهار داشت: همدلی و همراهی که در رده های مدیریتی و بدنه شرکت مالیبل وجود دارد باعث شده که تولید در شرایط سخت ادامه یابد.

وی با اشاره به افزایش تولید در گروه سایپا و برنامه های مدیریت ارشد گروه در امر تولید گفت: مالیبل در خط مقدم تولید گروه سایپا حضور دارد و امروز در سطح گروه مالیبل به عنوان شرکتی مهم و استراتژیک شناخته می شود.

حسین زاده با اشاره به اقداماتی که طی سال های اخیر و با همت تمامی کارکنان در مالیبل انجام شده است گفت: از تمامی همکاران طلب حلالیت میکنم و برای خانواده بزرگ مالیبل آرزوی موفقیت دارم.

شهرام مسلم‌ پور مدیرعامل جدید مالیبل نیز ضمن ابراز خوشحالی برای حضور در جمع کارکنان مالیبل سایپا گفت: تولید در شرایط سختی به سر می برد و چیزی جز در کنار یکدیگر بودن نمی تواند موجب عبور از بحران ها شود.

وی افزود: مالیبل شرکتی با سابقه و خوش نام می باشد که طی سال های گذشته اتفاقات خوبی در آن رقم خورده است.

مسلم پور با بیان اینکه حفظ روند تولید در اولویت کاری قرار دارد اظهار داشت: باتوجه به ماموریت هایی که گروه سایپا بر عهده مالیبل گذاشته است باید تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به نیازهای گروه به کار گیریم.

وی در بخش پایانی سخنان خود ابراز امیدواری کرد شاهد اتفاقات خوبی در مالیبل باشیم.

Top