مدیرعامل مالیبل سایپا در مراسم تقدیر از کارگران نمونه: تکریم کارگران و ارتقای جایگاه شغلی در دستور کار مالیبل قراردارد
15 اردیبهشت 1400

مدیرعامل مالیبل سایپا در مراسم تقدیر از کارگران نمونه: تکریم کارگران و ارتقای جایگاه شغلی در دستور کار مالیبل قراردارد

داود حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا در مراسم تقدیر از کارگران نمونه این شرکت گفت: دو موضوع عدالت اجتماعی و معیشت کارگران همیشه از دغدغه های جدی و اساسی مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا بوده که همواره به اجرای این دو اصل مهم تاکید داشته اند.

همزمان با روز جهانی کار و کارگر آئین تقدیر از کارگران نمونه شرکت مالیبل سایپا با حضور آقایان مهندس میرنظام قائم مقام معاونت اداری و منابع انسانی گروه سایپا، عباس قاسمی رئیس مرکز ارزشیابی سایپا، مدیرعامل، هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت مالیبل سایپا برگزار شد.

در ابتدای مراسم مهندس میر نظام قائم مقام معاونت اداری با اشاره به بازدیدهای اخیر هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد گروه خودرو سازی سایپا از شرکت مالیبل سایپا اظهار داشت: از زمان بازدید از خطوط تولید شرکت مالیبل موضوع ارتقای جایگاه شغلی کارگران این شرکت جزو اولویت های کاری و دغدغه ی اصلی مدیریت ارشد گروه خودرو سازی سایپا قرار گرفت که با پیگیری و همکاری مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مالیبل سایپا و شرکت ستاره سفیران بالاخره موفق به عملی ساختن این اتفاق مهم شدیم.

قائم مقام معاونت اداری و منابع انسانی سایپا افزود: عملی ساختن این طرح موجب افزایش بهره وری کارکنان و تحقق اهداف تولیدی گروه سایپا خواهد شد.

در ادامه این مراسم داود حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا با تبریک روز کارگر و تبیین جایگاه و ارزش معنوی ایام ماه مبارک رمضان در کنار کار و تولید به اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح ارتقای جایگاه شغلی کارکنان مالیبل اشاره و اظهارداشت: این اتفاق مهم بهانه ای برای تقدیر از زحمات تلاشگرانی است که همواره در صحنه ی خط مقدم تولید گروه سایپا مجاهدانه فعالیت می کنند.

وی افزود: دو موضوع عدالت اجتماعی و معیشت کارگران همیشه از دغدغه های جدی و اساسی مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا بوده که همواره به اجرای این دو اصل مهم تاکید داشته اند. در خصوص اجرای این دو محور اساسی در شرکت مالیبل نیز شاهد راهنمایی ها و هدایت های مدیریت ارشد گروه سایپا بودیم که با همین هدایتگری ها بالاخره موفق شدیم طرح ارتقای شغلی کارگران این شرکت که سال ها راکد مانده بود را به نتیجه برسانیم.

مدیرعامل مالیبل سایپا با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور و معیشت کارگران از اولیت های مهم در سطح گروه سایپا است تصریح کرد: علاوه بر اهمیت تولید در شرکت مالیبل سایپا معیشت کارگران و افزایش بهره وری از دیگر موضوعاتی است که برای تحقق آن ها اقدامات موفقی انجان گردیده و برنامه های خوبی نیز طرح ریزی شده است.

داود حسین زاده با بیان اینکه یکی از اهداف اجرای طرح ارتقای شغلی افزایش بهره وری، هم افزایی و بهبود در روند فرآیند تولید است اظهار داشت: هدف اصلی مدیریت ارشد مالیبل سایپا در سال جدید افزایش تولید و ارتقا سطح کیفی محصولات نسبت به سال گذشته است که با کمک کارگران و اتکا به نیروی جوان و متعهد و دانش فنی کارکنان مالیبل سایپا این امر امکان پذیر خواهد بود.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت مالیبل سایپا و کارکنان واحد ایمنی و بهداشت به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت که در حوزه ایمنی و مقابله با کرونا تلاش های مجاهدانه ای داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

Top