مدیرعامل مالیبل سایپا در مراسم روز پرستار: باید با عدم رعایت قوانین ایمنی برخورد جدی شود
08 دی 1399

مدیرعامل مالیبل سایپا در مراسم روز پرستار: باید با عدم رعایت قوانین ایمنی برخورد جدی شود

مدیرعامل مالیبل سایپا در مراسم روز پرستار:
باید با عدم رعایت قوانین ایمنی برخورد جدی شود

مراسم تقدیر ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور مدیرعامل، عضو هیئت مدیره و کارکنان واحد بهداری مالیبل سایپا برگزار شد.

در این مراسم داود حسین زاده مدیرعامل مالیبل ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: فعالیت های شرکت مالیبل سایپا حادثه خیز می باشد که مستلزم توجه همه همکاران به رعایت مسائل ایمنی در تمامی سطوح سازمانی است.

وی با بیان اینکه افسر ایمنی شیفت شب نماینده مدیریت است و توجه به نکات ایمنی در مالیبل بسیار اهمیت دارد اظهار داشت: مسئولیت حفاظت از جان و سلامتی کارکنان به عهده همکارانمان در واحد ایمنی و بهداشت است.

مدیرعامل مالیبل افزود: باید با عدم رعایت قوانین ایمنی برخورد جدی شده و همه اصول حفاظت و ایمنی فردی رعایت گردد.

وی با اشاره به ثبت رکوردهای جدید تولید در مالیبل گفت: در شرایطی که تولید افزایش یافته باید نسبت به سلامت کارکنان توجه جدی شده و دقت شود که حوادث کنترل شوند.

وی با اشاره به اینکه منظور از سلامت کارکنان فقط سلامت جسم و تن نیست اظهار داشت: به حفظ سلامت روح و روان نیز باید توجه جدی شود و برنامه هایی برای این موضوع از سوی واحد ایمنی و بهداشت اجرایی گردد.

داود حسین زاده در پایان با اشاره به اینکه آموزش باید یکی از محورهای مهم فعالیت های واحد ایمنی و بهداشت باشد گفت: از تمامی پتانسیل واحدهای مختلف شرکت باید استفاده شده و همگی در کنار یکدگیر نسبت به حفظ سلامت کارکنان توجه و جدیت داشته باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از پرسنل واحد بهداری شرکت مالیبل سایپا تقدیر و تشکر شد.

Top