نمایشگاه بهره وری شرکت مالیبل سایپا همزمان با هفته ملی بهره‌وری با حضور رئیس اداره بهره وری گروه سایپا، مشاور عالی بهره وری گروه سایپا ، جمعی از فعالان و پیشکسوتان حوزه بهره وری همچنین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در این شرکت مالیبل سایپا برگزار شد.

در  این نمایشگاه واحدهای مختلف شرکت مالیبل سایپا به ارائه ی پروژه ها و دستاوردهای بهره وری سال 1400 پرداختند.

شهرام مسلم پور مدیرعامل شرکت مالیبل در رابطه با برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: نیاز مبرم هر سازمان طراحی سیستم متناسب با شرایط صنعتی آن سازمان است.

وی تشریح کرد: برای اجرای فرآیندهایی با پشتیبانی توانمند و اثربخش نیاز به طراحی سیستم متناسب با شرایط کاری داریم تا سطح کیفیت مطلوبی حاصل شود.

مدیر عامل مالیبل با بیان اینکه تلاش های صورت گرفته در حوزه بهره وری شرکت مالیبل تاثیر بسزایی در فرآیند تولید داشته است تصریح کرد: به استقرار چرخه بهره وری در مالیبل اکتفا نمی کنیم و استمرار آن برای تحقق اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا ادامه دارد.

وی افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصول که مورد تاکید مدیرعامل سایپا است را جزء برنامه های مالیبل عنوان کرد و افزود: مالیبل به عنوان شرکت پیشرو در صنعت ریخته گری و خط مقدم تولید در گروه سایپا تمام توان خود را برای افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصول با رویکرد بهره وری به کار خواهد گرفت.

اصغر جبارزاده رئیس اداره بهره وری گروه سایپا ضمن بازدید از این نمایشگاه، هفته ملی بهره وری را به فعالان و علاقمندان این حوزه تبریک گفت و اظهار داشت:  برگزاری این نمایشگاه در سطح عملیاتی نشان دهنده ی بلوغ فکری و درک بهره وری در شرکت مالیبل است.

وی افزود: این در حالی است که در بسیاری از شرکت ها برای گرامی داشت این روز به برگزاری همایش ها و جلسات اکتفا می‌شود.

وی با اشاره به کسب رتبه های برتر در گروه سایپا از سوی شرکت مالیبل در سال های اخیر استقرار چرخه بهره وری در این شرکت را اتفاقی ستودنی دانست و تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه و سایر رخدادهایی که با محوریت بهره وری در مالیبل اجرا می گردد برای دیگر شرکت های گروه الگویی عملیاتی و اجرایی است.

در حاشیه ی برگزاری این نمایشگاه جعفر عسگری مشاور بهره وری وزارت صمت و گروه سایپا با بیان اینکه سطح برگزاری این نمایشگاه بیش از حد انتظار بود گفت: اختراعات و ایده هایی که در این نمایشگاه عرضه شد در راستای رویکرد بهره وری بوده و بسیار قابل تحسین است.

وی افزود: شرکت مالیبل در مقایسه با سال های گذشته پیشرفت بالایی داشته و با توجه به انگیزه و روحیه ی کارکنان آینده روشنی برای مجموعه مالیبل وجود دارد.

محمد علی محمدی عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی و مشاور بهره وری مالیبل سایپا نیز در بازدید از غرفه ها  سرمایه واقعی شرکت مالیبل را انگیزش و همدلی میان کارکنان دانست و تاکید کرد: پشتوانه اصلی برای حرکت در مسیر بهره ور شدن، نیروهای شایسته هستند. هر چقدر سطح نیروهای شایسته در هر سازمان بیشتر و بالاتر باشد آینده آن سازمان روشن تر است.

محمدی در پایان گفت: بدون تردید این بستر با وجود نیروهای شایسته ی مالیبل که سرمایه‌ی گروه سایپا و در سطح کلان کشورمان هستند شاهد رشد و شکوفایی خواهد بود.

گفتنی است کارکنان حوزه های بهره وری شرکت های گروه سایپا از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

در اختتامیه این نمایشگاه از دو پروژه برتر بهره وری سال 1400 و تلاشگران برتر  تقدیر به عمل آمد.

Top