پیام دکتر حسین زاده فضل مدیرعامل مالیبل سایپا به مناسبت سالروز تأسیس این شرکت
10 آبان 1399

پیام دکتر حسین زاده فضل مدیرعامل مالیبل سایپا به مناسبت سالروز تأسیس این شرکت

21 مهر ماه سالروز تاسیس شرکت مالیبل سایپا، بهانه ­ای است برای ارج نهادن به تلاش­ها و کوشش ­های کارکنان خدوم و ساعی این شرکت در بیش از نیم قرن حرکت و فعالیت پیوسته و مداوم برای ساختن سازمانی یادگیرنده، با دانش و پرتجربه در صنعت ریخته ­گری کشور.

از این­رو وظیفه ماست که برای رشد و توسعه شرکت از هیچ کوششی فروگذار ننماییم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه­ ریزی ­های انجام­ شده در پیشبرد اهداف کلان صنعت کشور و گروه خودروسازی سایپا گام برداریم.

شرکت مالیبل به داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درست­کاری و به­ منظور تحقق اهداف سازمان از هیچ کوششی دریغ نمی­کنند، به خود بالیده و این نعمت خداوندی را سرمایه جاودانه خویش می­داند.

شرکت مالیبل سایپا در سالی که گذشت توانست به گام نهادن در مسیر رشد و توسعه و با همت و کوشش بی­ دریغ در تمامی سطوح سازمانی در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق رونق و جهش تولید، مأموریت خود را که تأمین قطعات موردنیاز گروه خودروسازی سایپا و سایر مشتریان داخلی و خارجی می­باشد به انجام برساند.

در پایان لازم می­دانم ضمن گرامی­داشت سالروز تأسیس شرکت مالیبل سایپا مراتب قدردانی و سپاس خود را به تمامی همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی این عزیزان و خانواده­ های محترم­شان را از خداوند متعال مسئلت نمایم.

امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم­انداز شرکت، که همانا حضور فعال در زنجیره تأمین جهانی و پیشرو در صادرات قطعات متنوع و پیچیده می­باشد، در رسیدن به اهداف گروه خودروسازی سایپا و شرکت مالیبل سایپا همچون گذشته موفق باشیم.

داود حسین­ زاده فضل

مدیرعامل

Top