داود حسین زاده فضل در دیدار با بسیجیان در هفته بسیج: شکسته شدن رکورد تولید قطعاً با بهره گیری از روحیه بسیجی رخ داده است
12 آذر 1399

داود حسین زاده فضل در دیدار با بسیجیان در هفته بسیج: شکسته شدن رکورد تولید قطعاً با بهره گیری از روحیه بسیجی رخ داده است

داود حسین ­زاده فضل مدیرعامل شرکت مالیبل سایپا در دیدار با جمعی از بسیجیان پایگاه بسیج شهید جعفری مالیبل و شورای حوزه گروه خودروسازی سایپا ضمن تبریک هفته بسیج، این شجره طیبه را متعلق به تمامی روزهای سال عنوان نمود و گفت: بسیج نباید مختص به یک روز باشد بلکه متعلق به همه روزهاست.

مدیرعامل مالیبل سایپا در ادامه به تبیین جایگاه و گستره­ ی اعضا، فعالیت­ ها و خدمات بسیج پرداخت و گفت: بسیج نهادی مردمی است و اگر واژه مردم را از آن بگیریم دیگر کارایی نخواهد داشت و از متن واقعی دور می­شود.

وی تصریح کرد: اقشار مختلف مردم در بسیج هستند. مثلاً بسیج مهندسی، بسیج پزشکی و بسیج کارگری در حوزه­ های تخصصی خود فعالیت می­کنند که این به معنی گستردگی و مردمی بودن بسیج است.

داود حسین­ زاده بسیج را برخوردار از دو جلوه‌ی «مجاهدت در عرصه‌ ی دفاع سخت» و «دفاع در جنگ نرم» دانست و افزود: در عرصه‌ ی دفاع سخت، معجزه‌ ی بسیج در دوران دفاع مقدس خود را نشان داد و پس از آن نیز در هر حادثه ‌ای، بسیج در میدان حضور داشت.

وی حضور بسیج در شرایط حاضر و جنگ نرم را جنگ اقتصادی و جنگ مبارزه با کرونا دانست و تاکید کرد: در شرکت مالیبل بسیجیان در ایام کرونا در کنار تیم ­های اجرایی بوده و در انجام وظایف خود در جنگ نرم از هیچ کمکی در این راه دریغ نکردند.

وی افزود: جنگ اقتصادی نیز از دیگر شرایط مهمی است که بسیج می ­تواند نقش موثری ایفاد کند.

مدیرعامل مالیبل سایپا با تاکید بر لزوم نقش­ آفرینی بسیج در تولید خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب از مجموعه­ های تولیدی در جنگ اقتصادی، جهش تولید را مطالبه کرده که باید بگویم این موضوع در مالیبل به­ عنوان یک مجموعه بزرگ تولیدی، این امر محقق شده است.

داود حسین ­زاده ضمن اشاره به تلاش­ تمامی کارکنان شرکت برای جهش تولید توضیح داد: با گره خوردن نفس­ ها در هم برای حرکت، جریان تولیدی اتفاق افتاد که باعث شد با همدلی و ایثار و کمک کارکنان در تمامی سطوح رکورد تولید در چندین خط شکسته شود و این بهترین هدیه در هفته بسیج برای تمامی کارکنان بوده است.

وی در جمع­ بندی سخنان خود گفت: با وجود این شرایط شکسته شدن رکورد تولید قطعاً با بهره­ گیری از روحیه بسیجی رخ داده است.

 

Top