محسن صدیف مدیر سالن تولید آلومینیوم خبر داد: تمرکز بر روی بهبود فرآیند ها جهت افزایش بهره وری در سال 1403
29 اردیبهشت 1403

محسن صدیف مدیر سالن تولید آلومینیوم خبر داد: تمرکز بر روی بهبود فرآیند ها جهت افزایش بهره وری در سال 1403

محسن صدیف مدیر سالن تولید آلومینیوم درباره عمده ترین برنامه های این سالن تولیدی در سال 1403 گفت: تولید انواع قطعات سرسیلندر آلومینیومی بر اساس نیاز گروه سایپا که شامل انواع قطعات سر سیلندر گروه X200، X100، M15GSI می باشد از عمده ترین فعالیت های سالن آلومینیوم مالیبل است.
صدیف با اشاره به توانمندی های مجموعه مالیبل سایپا در تامین قطعات ریخته گری گفت: در واحد آلومینیوم، جهت تحقق شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری شده ، علاوه بر راه اندازی دو دستگاه گرویتی، تمرکز ویژه ای بر روی بهبود فرآیندها جهت افزایش بهره وری و راندمان و همچنین افزایش تولید از برنامه ها و اهداف این واحد در سال جاری می باشد.
مدیر سالن آلومینیوم درباره عمده ترین چالش هایی که در سال جاری برای سالن آلومینیوم وجود دارد گفت: از مهمترین چالش ها می توان به محدودیت های سالهای اخیر در حوزه انرژی ازجمله برق و گاز اشاره کرد که در فصول مختلف با کمبود و یا قطع کامل مواجه می شویم.
وی با بیان اینکه واحد آلومینیوم با اتکا بر دانش موجود در حال تولید است خاطر نشان کرد: از جمله پروژه های شاخص و عمده در واحد آلومینیوم برای سال جاری، راه اندازی دو دستگاه گرویتی موجود در این واحد برای تولید سرسیلندر تیبا در راستای رشد تولید می باشد.
صدیف در آخر خاطر نشان کرد: با توجه به تولید موتورهای 16 سوپاپ در گروه خودروسازی سایپا و نیاز به تجهیزات جدید در خط گرویتی، یکی از پروژه های در دست مطالعه و بررسی در واحد آلومینیوم، خرید تجهیزات گرویتی با تکنولوژی جدید است.

Top