مدیرعامل مالیبل سایپا: تحقق جهش تولید در مالیبل نشان دهنده ظرفیت بالا در مجموعه است همیاران ایمنی، سفیران سلامت مالیبل هستند
12 آذر 1399

مدیرعامل مالیبل سایپا: تحقق جهش تولید در مالیبل نشان دهنده ظرفیت بالا در مجموعه است همیاران ایمنی، سفیران سلامت مالیبل هستند

گردهمايي همياران ايمني با حضور مديريت محترم عامل، عضو محترم هيئت مديره و چند تن از مديران و روسا، و همچنين همياران کليه واحدها برگزار گرديد.

دکتر داود حسين ‌زاده مديرعامل شرکت ماليبل سايپا در ابتداي صحبت‌هاي خود ضمن تبريک روز بسيج گفت: بسيج از آنجا که نهاد مردمي است در دل آحاد مردم جا دارد و کارهاي بزرگي را در هشت سال دفاع مقدس رقم زده است.

وي افزود: در حال حاضر و در اين جنگ اقتصادي، وظيفه خطيري بر دوش مجموعه مديريت شرکت و شما همياران گذاشته شده است.

حسين‌ زاده ضمن مقايسه دفاع مقدس و شرايط کنون و با اشاره به مثال «خون پدر در رگ‌هاي پسر جاري است» تاکيد کرد: شرکت ماليبل سه شهيد بزرگوار براي حفظ دين و ميهن تقديم کرده است و در اين برهه ما نيز همانند پسران خلف اين بزرگمردان که با غيرت و همت خود از ميهن دفاع کردند، وظيفه داريم رهرو آنان بوده و در راه خدمت به ميهن و هم‌وطنان خود از هيچ کوششي دريغ نورزيم.

مديرعامل ماليبل افزود: اگر خداي ناکرده براي يکي از همکاران ما اتفاق بدي بيفتد خاطر همه ما مکدر شده و درد و غم آن علاوه بر خانواده، بر دل همکاران نيز مي‌نشيند؛ لذا همه ما در پيشگيري از وقوع اتفاقات ناگوار  مسئول هستيم.

وي همياران ايمني را در عرصه توليد نقش ‌آفرين خطاب کرد و افزود: کرونا به ما خيلي نزديک است و با اينکه کارهاي خوبي در اين زمينه انجام شده، ولي مسئوليتي که بر گردن شما گذاشته شده بزرگ است و بايد در ايفاي نقش خود براي رعايت ايمني در واحدها تمام تلاش خود را بنماييد.

حسين‌ زاده با عنوان اين مطلب که شرکت ماليبل در مهار ويروس کرونا در شرکت‌هاي گروه پيشتاز بوده تاکيد کرد: با اينکه طبق آمار گروه سايپا، ماليبل جزء شرکت‌هاي موفق در مهار ويروس کرونا بوده، اما جا دارد که تلاش‌ها براي مقابله با اين ويروس جدي ‌تر دنبال گردد.

مديرعامل ماليبل سايپا در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به موضوع کار و توليد گفت: رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير خود با مديران اقتصادي بيانات مهمي داشتند و مواردي را مطرح نمودند که بخشي از آن شامل مجموعه ما مي‌شود.

وي تحقق جهش توليد در خودروسازان را افزايش توليد با تکيه بر توان و ظرفيت داخلي عنوان و اذعان داشت: اين فعل را کارکنان ماليبل به‌خوبي صرف کردند و مي‌ توان گفت که جهش توليد در ماليبل سايپا تحقق يافته است.

مديرعامل ماليبل در تشريح تحقق جهش توليد در ماليبل گفت: طي دو هفته گذشته در تمام خطوط چدن، آلومينيوم و ماشينکاري رکوردهاي خوبي در توليد رقم خورد که همه به خاطر تخصص و تلاش شما عزيزان بوده و با تداوم اين روند، شاهد اتفاقات بزرگي خواهيم بود.

وي افزود: رکورد توليد نشان‌ دهنده ظرفيت بالا در مجموعه مي‌باشد که قطعاً با همدلي و وفاق شکل گرفته است.

حسين ‌زاده فضاي دوستانه حاکم در ماليبل را ستود و گفت: کمتر مجموعه‌ اي را مي‌توان يافت که پرسنل آن اين‌قدر عرق سازماني بالا داشته و فاصله بين کارگر با رئيس و مدير کم باشد و اين به فضاي دوستانه در ماليبل برمي‌گردد.

مديرعامل ماليبل تاکيد کرد: مديريت ارشد، هم نسبت به مجموعه و هم نسبت به خانواده شما احساس مسئوليت مي‌کند و در اين راستا به همدلي، همياري و ايمني نياز داريم.

داود حسين ‌زاده همراه بودن کارکنان شرکت با مديريت را قابل تقدير دانست و گفت: در شرکت براي سرمايه انساني هزينه شده و بدنه نيز با مديريت همراه است که اينها در کنار هم قدرت فزاينده‌ اي را براي اينکه چرخ بزرگ توليد را بچرخانيم ايجاد مي‌کند.

مديرعامل ماليبل سايپا خطاب به همياران سلامت ماليبل گفت: شما بعنوان سفيران سلامت شرکت هستيد و جان انسان‌ها مهم‌ ترين چيزي است که دست شما سپرده شده است.

وي در پايان افزود: شما مانند فرشته مهرباني هستيد که سلامت را به همکاران هديه مي‌کنيد و اين لطف و عنايت خداست که شامل حال شما شده و مي‌توانيد با آموزش ديگران، آن را گسترش دهيد.

عليرضا احمدي مدير اداري و توسعه منابع انساني نيز در اين مراسم با بيان شرح وظايف همياران ايمني و اهميت آن بخصوص در توليد، به بيان اهداف سازمان در اين راستا پرداخت و گفت: هدف کلي سازمان، توليد مطلوب با وجود پرسنل سالم که جزء سرمايه ‌هاي اصلي سازمان هستند مي‌باشد.

وي افزود: سلامت کارکنان براي سازمان از اهميت بالايي برخوردار است لذا بايد همه در جهت کاهش حوادث و افزايش توليد نقش موثر خود را ايفا نمايند.

در ابتداي اين مراسم مريم افضلي ‌راد رئيس ايمني و بهداشت شرکت ماليبل ضمن تشکر از حضور همياران ايمني در شرکت گفت: قبلاً نقش همياران، ايمني و بهداشت بود که در راستاي اهداف ايمني و با شروع کرونا تغيير يافته و سطح همکاري‌ ها بيشتر شد.

وي افزود: در شرکت اقدامات زيادي را با کمک همياران انجام داده‌ ايم و از نظر آماري در سطح گروه کمترين بيماران کرونايي را داشتيم.

افضلي ‌راد کنترل بيماري در ماليبل را مديون همياران عنوان و افزود: سلامت شرکت را اول مرهون آگاه‌ سازي پرسنل و خانواده ‌ها مي‌دانيم که در اين خصوص همياران نقش موثري داشتند؛ و دوم اينکه سطح ايمني و بهداشت شرکت نسبت به سابق از مرحله آمادگي براي مميزي ‌ها فراتر رفته است.

 

 

Top