بازدیدشورای شهرتهران از سامانه پایش برخط ذرات غبارگیر مالیبل سایپا
22 آبان 1402

بازدیدشورای شهرتهران از سامانه پایش برخط ذرات غبارگیر مالیبل سایپا

سوده نجفی عضو شورای شهرتهران در بازدید از سامانه پایش برخط ذرات غبارگیر مالیبل سایپا گفت: استقرار سامانه پایش برخط غبارگیر در شرکت مالیبل باعث شده تا مسائل زیست محیطی در این شرکت به بهترین نحو رعایت شود.

سوده نجفی عضو شورای شهر تهران و مسئولان حوزه محیط زیست شهرداری تهران از سامانه پایش برخط ذرات غبارگیر مالیبل سایپا بازدید کردند.

عضو شورای شهر تهران در این بازدید با اشاره به اقدامات مثبت و سازنده مالیبل در زمینه محیط زیست گفت:مالیبل سایپا با مجموعه فعالیت ها و اقدامات خود توانسته است استانداردها و الزامات زیست محیطی را به خوبی رعایت نماید.

وی افزود: شرکت ها و کارخانجات موظف هستند قوانین هوای پاک را رعایت نمایند که موضوع آلاینده ها یکی از محورهای مهم آن است.

نجفی با بیان اینکه شورای شهر تهران بر موضوعات زیست محیطی کارخانجات محدوده این شهر نظارت دارد، تصریح کرد: شورای شهر بر نقش نظارتی و اصلاحی خود نسبت به عملکرد کارخانجات و شرکت های تهران تاکید دارد و درصورتی که عملکردی نیاز به اصلاح و تغییری داشته باشد آن موارد را تذکر داده و پیگیری می نماید.

وی ادامه داد: استقرار سامانه پایش برخط ذرات غبارگیر در شرکت مالیبل باعث شده تا مسائل زیست محیطی در این شرکت به بهترین نحو رعایت شود.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به توسعه فضای سبز در محوطه شرکت مالیبل سایپا گفت: وجود فضای سبز مناسب در مالیبل که از آلودگی هوا جلوگیری می کند، بسیار مثبت بوده و اقدامی شایسته است.

وی در پایان افزود: آلایندگی مجموعه های ریخته گری در سطح بالایی است اما آنچه که در این بازدید مشاهده شد نشان می دهد که برنامه های کاهش آلایندگی در این شرکت به خوبی صورت پذیرفته است به نحوی که شاهد آلایندگی کمتری هستیم.

گفتنی است پیش از این شرکت مالیبل سایپا هدف رعایت الزامات زیست محیطی و اطمینان از وضعیت سلامت غبارگیر اصلی شرکت، اقدام به تجهیز و راه اندازی دومین سامانه پایش برخط ذرات غبارگیر کرده بود.

Top