توسعه فضای سبز در مالیبل الگویی برای شرکت های صنعتی است
15 اسفند 1400

توسعه فضای سبز در مالیبل الگویی برای شرکت های صنعتی است

همزمان با پانزدهم اسفندماه و روز درختکاری، مراسم افتتاحیه پروژه های زیست محیطی شرکت مالیبل سایپا با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تهران، معاونین شهرداری منطقه 21 تهران، مسئولین سازمان محیط زیست و سازمان صنعت و معدن تهران برگزار شد. در این مراسم پروژه های راه سلامت و پارک زیست محیطی، کمربند سبز و گلخانه مالیبل سایپا نیز افتتاح گردید.

حسین سروری معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران در این مراسم گفت: یکی از نیازهای ضروری تهران توجه به محیط زیست و اهتمام بخش های مختلف صنعت برای توسعه فضای سبز است.

وی با بیان اینکه در منطقه 21 تهران محیط صنعتی و مسکونی در کنار هم قرار دارند گفت: همکاری بخش های اجرایی و صنایع در این منطقه بسیار مهم و حیاتی است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران ضمن تقدیر از فعالیت های مثبت شرکت مالیبل سایپا برای توجه به موضوعات زیست محیطی گفت: مالیبل سایپا به عنوان یک شرکت مادر تولیدی در توجه به فضای سبز و حوزه محیط زیست پیشگام بوده است که افتتاح پروژه های احداث فضای سبز در این شرکت به همت مدیرعامل و مدیران و کارکنان این مجموعه اتفاق مبارکی در صنعت خودروسازی است.

وی با اشاره به اینکه مالیبل سایپا باید برای سایر شرکت ها و مجموعه های صنعتی الگو باشد تصریح کرد: باتوجه به آلایندگی هایی که در سطح تهران داریم امیدواریم شاهد توجه بیشتر صنایع و شرکت های صنعتی به این مقوله مهم باشیم.

حسین سروری با بیان اینکه مالیبل یکی از شرکت های مهم کشور محسوب می شود که محصولات استراتژیک صنعت خودرو را تولید می کند اظهار داشت: طی سال های گذشته تحولات خوبی در مالیبل سایپا در حوزه های مختلف تولیدی رخ داده است.

وی افزود: ایجاد آرامش در شرکت های تولیدی و ادامه روند تولید در شرایط کنونی که دشمنان سعی در متوقف کردن تولید در کشور را دارند و نیز رضایتمندی کارکنان از موضوعات مهمی است که باید بدان توجه کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران با اشاره به شرایط سخت تولید در مالیبل سایپا با وجود کوره های ذوب بالای 1600 درجه سانتی گراد گفت: عشق و علاقه کارکنان این شرکت به تولید محصول با کیفیت و چرخیدن چرخ تولید قابل ستایش است.

وی در پایان افزود: اینکه مالیبل در اوج تحریم ها به چند کشور اروپایی صادرات دارد که باعث افتخار است.

در این مراسم همچنین داود حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا با اشاره به تاکید این شرکت بر الزامات زیست محیطی گفت: در سال های اخیر تلاش گسترده ای برای توسعه فضای سبز و رعایت الزامات محیط زیست در کنار افزایش تولید اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه شرکت مالیبل سایپا یکی از شرکت های استراتژیک گروه سایپا برای تولید خودرو است از تلاش و غیرت کارکنان این شرکت برای افزایش تولید در سال جاری تقدیر کرد و اظهار داشت: همکاری با شرکت های دانش بنیان، دانشگاه های کشور و تکیه بر توان و دانش متخصصان این شرکت باعث شد تا تحریم های ظالمانه خنثی شده و در راستای کسب رضایت مشتری گام های مهمی برداشته شود.

وی ادامه داد: آلایندگی های زیست محیطی شرکت با اتخاذ تدابیر و رعایت الزامات زیست محیطی به خوبی کنترل شده و افتتاح پروژه های کمربند سبز مالیبل و پارک زیست محیطی یکی از اقدامات ماندگار و موثر این شرکت است.

وی در پایان با بیان اینکه توجه به حفظ و گسترش محیط زیست و توسعه فضای سبز اکنون در مالیبل نهادینه شده است تصریح کرد: این موضوع برای تمامی کارکنان نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که تلاش برای گسترش فضای سبز در شرکت طبق برنامه ریزی های انجام شده ادامه دارد.

Top