داود حسین زاده فضل، مدیرعامل مالیبل سایپا : همدلی، رمز عبور از شرایط سخت است
10 آبان 1399

داود حسین زاده فضل، مدیرعامل مالیبل سایپا : همدلی، رمز عبور از شرایط سخت است

داود حسین­ زاده فضل در مراسم تقدیر از برندگان مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس که با همکاری واحد بسیج برگزار گردیده بود، یکی از شاخصه­ های بسیج را روحیه کار و تلاش عنوان نمود و گفت: فضای کاری مالیبل فضای منطبق با ایثار و اخلاص است.

مدیرعامل مالیبل سایپا کارکنان این شرکت را سخت­کوش و مجاهد عنوان و افزود: کارکنان این مجموعه، با سختی و مشقت، رزق حلال به خانه­ هایشان می­ برند و تلاش و رزق حلال برای خانواده، در مالیبل معنا می­ یابد.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط سخت اقتصادی حضور دارد گفت: ما در مالیبل در خط مقدم جنگ نابرابر اقتصادی هستیم و در این شرایط سخت باید با تلاش و همراهی و مقاومت، به جلو حرکت کنیم.

حسین­ زاده ضمن ارج نهادن به دوستی­ و رفاقت در میان کارکنان مالیبل و بیان این نکته که همدلی رمز عبور از شرایط سخت است گفت: در این فضای سخت، دوستی­ ها و رفاقت­ ها باید ادامه یابد که این خود یک فرهنگ بسیجی است.

وی با توجه به شرایط تحریم به موضوع داخلی­ سازی پرداخت و تاکید کرد: شرکت مالیبل سایپا در راستای توجه به داخلی­ سازی، تهیه مواد اولیه موردنیاز از داخل کشور را در دستور کار خود قرار داده و اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده است که در آینده نزدیک شرح کامل آن به اطلاع همکاران می ­رسد.

 

Top