داود حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا: ارتقای بهره وری زمینه ساز دستیابی به اهداف تولید است
12 آذر 1399

داود حسین زاده مدیرعامل مالیبل سایپا: ارتقای بهره وری زمینه ساز دستیابی به اهداف تولید است

همزمان با چهارمین دوره روز آراستگی و بهره ­وری از تلاشگران برتر بهره­ وری سال 1398 در حوزه­ های نظام پیشنهادات، نظام آراستگی و مدیریت دانش، با اهدای تندیس بهره­ وری مالیبل و لوح سپاس تقدیر شد.

داود حسین­ زاده مدیرعامل مالیبل سایپا در این مراسم با اشاره به مزایا و لزوم جاری­ سازی بهره ­وری در سازمان­ها گفت: بهره­ وری در سازمان به دست توانای پرسنل تحقق پیدا می­کند.

داود حسین­ زاده با بیان ویژگی­ های شرایط کار در شرکت مالیبل تاکید کرد: تاریخ مالیبل نشان داده که اگر اتحاد در بین کارکنان وجود داشته باشد کارهای بزرگی می­توان انجام داد و نتایج قابل­ قبولی نیز به همراه خواهد داشت.

وی تلاش در راستای شادابی محیط کار را ستودنی عنوان نمود و گفت: ایجاد محیط کار آرام و دوست­ داشتنی لازمه کار است تا بتوانیم از دل آتش کوره­ ها، سختی کار را ملایم­ نموده و محیطی مساعد برای تحقق اهداف تولید ایجاد نماییم.

مدیرعامل مالیبل وجود روحیه رفاقت و برادری در شرکت را مصداق بارز مهر و محبت دانست و توضیح داد: کارکنان مالیبل از دل آتش قطعات خودرویی را تولید می­ کنند که در اختیار مردم جامعه قرار می­ گیرد و خانواده­ های ایرانی از آن بهره­ مند می­شوند.

وی افزود: پیشبرد و محقق ساختن اهداف تولید جز با وجود مهر و محبت بین همکاران میسر نمی­ شود.

حسین­ زاده جاری شدن مهر و محبت در شرکت را باعث ارتقای بهره­ وری و در نتیجه دستیابی به اهداف شرکت برشمرد و گفت: نتیجه این محبت، مهر خداوند است که قطعاً جاری شدن مهر و محبت خداوند هر مجموعه­ ای را به گلستان مبدل می­ کند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت ارایه پیشنهادات برای پیشبرد اهداف شرکت در قالب نظام پیشنهادات گفت: طرحی که ایجاد نشاط هم بکند جزو پیشنهادات برتر است و لزوماً اینطور نیست که در پیشنهادها فقط کاهش هزینه مد نظر قرار گیرد.

 

Top