مدیرعامل مالیبل سایپا در ارزیابی تعالی منابع انسانی: فرهنگ نظم و تلاش اساس کار مالیبل است
17 بهمن 1402

مدیرعامل مالیبل سایپا در ارزیابی تعالی منابع انسانی: فرهنگ نظم و تلاش اساس کار مالیبل است

ارزیابی تعالی منابع انسانی شرکت مالیبل سایپا با حضور ارزیابان گروه خودروسازی سایپا و به منظور ارزیابی فرآیند های حوزه منابع انسانی این شرکت برگزار گردید.

شهرام مسلم پور مدیرعامل مالیبل سایپا در مراسم افتتاحیه این ارزیابی، ریخته گری را صنعتی مهم و دشوار معرفی کرد و تخصص نیروی انسانی را در این صنعت جزو اساسی ترین ویژگی های سازمان با رویکرد QCD دانست.

وی ضمن استقبال از فرآیند ارزیابی این دوره تعالی منابع انسانی بیان کرد: ریخته گری صنعتی است که با دیگر صنایع تفاوت های ماهوی دارد و عوامل متعددی در محصول نهایی موثر هستند.

مسلم پور در ادامه افزود: تخصص افراد نقش بارز و اساسی داشته زیرا باید به صورت مستمر دانش علمی خود را به روز نگه داشته تا عیوب و عارضه های فرآیندی رفع گردد.

وی توجه به شاخص های کیفی و کمی را یکی دیگر از محوری های مهم و موثر بر تحقق اهداف فرآیندی دانست و گفت: با بهبود شاخص های کیفی و کمی در فرآیند ها، عارضه ها مشاهده و بررسی شده و نیروی انسانی با توجه به این موضوعات و بر مبنای تخصص و مهارت به کارگیری می شوند.

مدیرعامل مالیبل سایپا در آخر با ابراز امیدواری از شرایط رو به جلوی تولید مالیبل خاطر نشان کرد: فرهنگ مالیبل فرهنگی غنی از پشتکار، کوشش و نظم است که سر لوحه تمامی کارکنان این شرکت تولیدی می باشد و با تجارب و تخصص هایی که مدیران و کارکنان این مجموعه دارند، اهداف استراتژیک گروه خودروسازی سایپا به خوبی اجرا و با موفقیت به سرانجام خواهد رسید.

 

Top