فعالیت خطوط تولید مالیبل در تعطیلات تابستانی
18 مرداد 1400

فعالیت خطوط تولید مالیبل در تعطیلات تابستانی

محسن صدیف مدیر تولید شرکت مالیبل سایپا با اشاره به رسالت این شرکت و تحقق برنامه تولیدی گروه خودروسازی سایپا از فعال بودن تمامی خطوط تولید در روزهای تعطیلات تابستانی شرکت های گروه خبر داد.

محسن صدیف با بیان نقش کلیدی شرکت مالیبل سایپا در زنجیره تامین قطعات گروه و حضور آن در حلقه‌ی اول این زنجیره اظهار داشت: شرکت مالیبل هم راستا با اهداف تولید گروه و با مدد دانش و اراده‌ی کارشناسان و کارکنان خود تمام تلاش خود را برای تولید محصولات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان به کار بسته است.

وی افزود: با توجه به نیاز بازار به تولید خودروی داخلی با کیفیت و افزایش تولید در گروه خودرو سازی سایپا نقش مالیبل به عنوان تولید کننده قطعات استراتژیک خودروهای تولیدی گروه سایپا پررنگ تر شده است.

محسن صدیف با بیان اینکه شرکت مالیبل سایپا با رویکرد و نگاه مانع زدایی و پشتیبانی از تولید همواره پر توان و خستگی ناپذیر عمل کرده است افزود:  شرکت مالیبل با اعتماد به نیروهای باتجربه و کارشناس به صورت شبانه روزی در راه تحقق رسالت خود قدم برمیدارد.

مدیر تولید شرکت مالیبل سایپا با اشاره به فعالیت های بی شائبه و بی دریغ کارکنان بخش تولید شرکت مالیبل و حضور آنان در تعطیلات تابستانی تصریح کرد: شرکت مالیبل سایپا به دلیل تولید قطعات کلیدی خودروهای گروه خودروسازی سایپا از قبیل بلوک سیلندر، سر سیلندر، دیسک ترمز و… و با فعال نگه داشتن خطوط تولید خود در تعطیلات تابستانی در دو شیفت کاری طولانی، از تمام ظرفیت و توان خود برای تحقق برنامه های تولیدی بهره برد.

وی افزود: با وجود شرایط سخت و فشار تحریم های اخیر در تامین مواد اولیه و شیوع ویروس کرونا، شرکت مالیبل سایپا به روند رو به رشد تولید خود تا تحقق برنامه های از پیش تعیین شده ادامه خواهد داد.

محسن صدیف در ادامه با اشاره به کاهش دیماند برق شرکت مالیبل با توجه به قطع برق سراسری گفت: کاهش دیماند برق مصرفی نیز کارکنان خطوط تولید را با چالش جدیدی رو به رو کرد که با همکاری مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و تدابیر اتخاذ شده مدیریت شرکت این موضوع نتوانست در روند تولید خللی ایجاد نماید.

مدیریت تولید شرکت مالیبل سایپا در پایان ضمن قدردانی از کارکنان مالیبل سایپا که سربازان خط مقدم تولید هستند تقدیر و تشکر کرده و هدف اصلی شرکت مالیبل سایپا را افزایش تولید با استانداردهای بالا و تحویل به موقع محصول به مشتری دانست.

Top