پیام مدیرعامل محترم مالیبل سایپا به مناسبت سالروز تاسیس شرکت
21 مهر 1401

پیام مدیرعامل محترم مالیبل سایپا به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

شرکت مالیبل سایپا همواره در طول بیش از نیم قرن فعالیت خود با بهره مندی از کارکنانی کارآمد و مجرب، تمام همت و عزم خویش را برای اعتلای صنعت خودروسازی به کار بسته است. اهتمام تمامی همکاران در لایه های مختلف سازمانی برای حفظ روند تولید و انجام ماموریت‌های محوله گروه خودروسازی سایپا موجب شده تا مالیبل در خط مقدم تولید گروه سایپا نقشی موثر و بی بدیل داشته باشد، موضوعی که جز با مشارکت، انسجام، همراهی و همدلی تک تک همکاران عزیز میسر نبوده است.

دستیابی به اهداف سازمان مستلزم بهینه سازی فرآیندهای لازم از قبیل افزایش قابلیت ها، تطابق با استانداردهای جهانی، استفاده بهینه از فناورهای پیشرفته، بهره‌مندی از شرکت‌های دانش بنیان و توجه به توانایی ها و استعدادهای نیروی انسانی است. همراهی و همدلی کارکنان مالیبل برای تحقق امر تولید در شرایط سخت کاری و غیرت و عزم ایشان برای کمک به تعالی صنعت خودروسازی سرمایه اصلی و جاودانه ای در طول سال های فعالیت این شرکت بوده که به راستی شایسته تقدیر و احترام است.

اینجانب ضمن تبریک بیست و یکم مهرماه سالروز تاسیس شرکت مالیبل سایپا، مراتب قدردانی خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. امیدوارم شرکت  مالیبل سایپا همچون گذشته با تلاش و کوشش مضاعف تمامی کارکنان صدیق و ساعی خود، در رسیدن به اهداف عالیه صنعت بزرگ خودرو و گروه خودروسازی سایپا موفق و پیروز باشد.

شهرام مسلم پور

مدیرعامل

Top