یادواره شهدای مالیبـل سایپا برگزار شد
04 بهمن 1402

یادواره شهدای مالیبـل سایپا برگزار شد

یادواره شهدای شرکت مالیبل سایپا با حضور خانواده های شهدای این شرکت، حسین قلیچ فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ، داود حسین زاده مشاور امور فرهنگی و ایثارگران مدیرعامل و فرمانده بسیج گروه خودروسازی سایپا  و کارکنان و مدیران مالیبل برگزار شد.

در این یادواره که همزمان با ایام فاطمیه و هفته بسیج برگزار گردید، از خانواده های شهدای شرکت مالیبل قدردانی و مقام شامخ شهدای شرکت گرامی داشته شد.

حسین قلیچ فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ در این یادواره گفت: بسیج که به تعبیر امام راحل به عنوان لشگر مخلص خداست در زمانی که کشور در بحران های بسیار زیاد و اساسی قرار داشت تاسیس و بنا شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه ها حضور پر رنگ دارد گفت: اولین عرصه ای که بسیج درآن نقش ایفا کرد دفاع مقدس بود که در مقابله با دشمن تا دندان مسلح که از حمایت مستقیم 45 کشور و 78 کشور به صورت غیر مستقیم برخوردار بود، قد علم کرد.

وی ادامه داد: صدام اعلام کرد که چند ایران بهتر از یک ایران است و از هر سمت این مرز و بوم میخواست که به این کشور حمله و خاک کشورمان را تصاحب کند، که بسیج از همان موقع کار خود را آغاز کرد.

قلیچ با اشاره به اینکه در سال های دفاع مقدس، شرکت مالیبل پوسته های نارنجک و بدنه خمپاره تولید می کرد اظهار داشت: این یعنی جامعه کارگری ما علاوه بر حضور در جبهه ها و کمک هایی که داشتند، در خطوط تولید خود نیز تغییر کاربری هایی را انجام می دادند تا بتواند به جبهه ی جنگ کمک کنند.

در ادامه این یادواره داود حسین زاده مشاور مدیرعامل گروه سایپا در امور فرهنگی و ایثارگران با گرامی داشت هفته بسیج و ضمن تکریم خانواده های شهدای شرکت مالیبل خطاب به کارکنان این شرکت گفت: امروز در مسیر کاری خود هر جا سختی کار بر شما غلبه کرد بدانید که مسیر شهدا را ادامه می دهید.

وی افزود: بدانید که در همین سالن هایی که کار می کنید شهدای عزیز شما کار کردند و در واقع قدم بر جای پای شهدا گذاشته اید.

فرمانده بسیج گروه خودرو سازی  سایپا افزود: با توکل بر خداوند متعال مشکلات صنعت و مسائل حاصل از این تحریم های ظالمانه بر طرف خواهد شد و شاهد رشد و شکوفایی این مجموعه خواهیم بود.

حسین زاده با اشاره به برنامه های ویژه گروه سایپا در هفته بسیج و تکریم خانوده های شهدا گفت: در این ایام به نمایندگی از مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا، پیام ارادت و احترام کارکنان گروه سایپا را به خانواده های معزز شهدا اعلام کردیم که در این مراسم پر شور و معنوی نیز پیام مدیریت ارشد سایپا را به خانواده های گرانقدر شهدای مالیبل سایپا ابراز کرده و آرزوی توفیق و سلامتی برای این عزیزان داریم.

شهرام مسلم پور مدیرعامل مالیبل سایپا نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته بسیج و یاد و خاطر شهدای شرکت مالیبل گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا از صبر و استقامت خانواده های شهدا تجلیل و قدردانی نمائیم.

وی در مورد فعالیت های بسیج در سطح کارخانجات افزود: وظیفه اصلی بسیج ایجاد یک نوع همدلی، همفکری و برادری است واحد بسیج در کلیه شرکت های صنعتی در واقع پشتیبان عرصه تولید برای دستیابی به اهداف سازمان است.

مسلم پور با بیان اینکه شهدای مالیبل سایپا برای این شرکت مایه افتخار و مباهات هستند اظهار داشت: از خانواده های معزز شهدا و مادران، همسران، برادران و فرزندان شهدایی که در این مراسم حضور دارند قدردانی کرده و مقام والای این شهدا را گرامی می دارم.

مدیرعامل مالیبل سایپا در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه همه ما این است که با حفظ و نگهداری یاد و خاطرات این شهدای عزیز سهم کوچکی در رشادت ها و شجاعت های آنان داشته و با پیروی از مسیر سلوک شهدا و در مسیر تحقق اهداف تولیدی گروه سایپا گام برداریم.

گفتنی است شرکت مالیبل سایپا با تقدیم سه شهید در دفاع مقدس و تولید ادوات جنگی در آن سال ها، از شرکت های پیشرو گروه خودروسازی سایپا در دفاع از کشور و آرمان های انقلاب اسلامی است.

Top